avatar Ten blog rowerowy prowadzi gavek z miasteczka Łódź. Mam przejechane z BikeStats 30242.18 kilometrów w tym 90.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.42 km/h i jest mi z tym dobrze.

2016: button stats bikestats.pl 2015: Było ok. 25 tys. km button stats bikestats.pl 2014: Było ponad 20 tys. km button stats bikestats.pl 2013: Było ok. 20 tys. km button stats bikestats.pl 2012: button stats bikestats.pl 2011: button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy gavek.bikestats.pl
Temperatura:-3.0

Styczeń to JEDNAK zima.

Sobota, 14 stycznia 2012 · dodano: 23.01.2012 | Komentarze 0

Warunki bardzo fajne kilka kresek na minusie + wczorajszy zmrożony śnieg + ten co napadał rano. Temp. pow. -2/-3 , a wieczorkiem -4. Dystansik żaden. Tyle co do centrum miasteczkai troszkę poza nie, ale cieszy!

Okazuje się, jak się dowiedziałem, że sprowadziłem zimę. ten śnieg to ja przywiozłem, ale pewnie nie ostatni :P

Jak fajnie jest poturlać się po terenie bez samochodów, korków, spalin, breji i błota, a w śniżno-białym śniegu.
Warszawa ponoć trochę bardziej przypruszona. Okaże się nazajutrz.

Kościół w Nowym Dworze woj. podlaskie © gavek

Ryneczek Nowo Yorski. © gavek

W kierunku krajobrazu "westernowego" © gavek

Cmentarz wraz z kaplicą niejakich Ejnarowiczów. © gavek

Widok od strony kaplicy. © gavek

Zimowy cmentarz - wygląda ciekawiej?! © gavek

A ten krzyż drewniany stoi tu na pewno od dawna i jakoś nikomu nie przeszkadza, aż dziwne. :D Ciekawe ile wytrzyma. z roku na rok na rok kładzie się coraz bardziej. © gavek

Ośnieżona droga w kierunku wioski Rogacze, Prawie nie uczęszczana i piekna. Po prawej cmentarz. © gavek

Nie pamiętam tych słupów latem. © gavek

Cerkiew w "mojej" miejscowości Nowy Dwór. © gavek

Typowe domki. Miejscowość to za dużo powiedziane, ale gmina i owszem. Królowa Bona zakładała miejscowość, więc ma chakter miasteczka, jeśli chodzi o ulice. © gavek