avatar Ten blog rowerowy prowadzi gavek z miasteczka Łódź. Mam przejechane z BikeStats 30242.18 kilometrów w tym 90.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.42 km/h i jest mi z tym dobrze.

2016: button stats bikestats.pl 2015: Było ok. 25 tys. km button stats bikestats.pl 2014: Było ponad 20 tys. km button stats bikestats.pl 2013: Było ok. 20 tys. km button stats bikestats.pl 2012: button stats bikestats.pl 2011: button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy gavek.bikestats.pl

Poczuyć się jak kurier warzawski - bezcenne.

Poniedziałek, 16 stycznia 2012 · dodano: 23.01.2012 | Komentarze 0

Poniedziałek kurierzy wyjechali, to ja też. Postanowiłem się trochę przejechać po Warszawie i gdzieś w Alpach na trenażerze ( 2 x 10 km . Profil trasy dość ciekawy. Próbny przejazd pojechałem zbyt mocno z czasem 15 z hakiem. Trzeba było jechać bez prób to bym pojechał poniżej 13 minut ;] KLIK )
Po jeździe ledwo łapałem oddech w mroźnym powietrzu.

Na szczęście łapie się już trochę w Warszawie i nie muszę non-stop otwierać planu miasta ;]

Momentami NAWET jechałem po ścieżkach. Szybko mi przeszło, gdy zobaczyłem ich stan vs. asfalt ;)
Trzeba mieć się na baczności, kierowcy inaczej postrzegają rowerzystów niż w Łodzi. Ciężko stwierdzić czy lepiej, czy gorzej. Jeździ się inaczej. Ogólnie więcej plusów niż w Łodzi, bo więcej "zbikowazowanych" i to takich pro się spotyka. Fajnie!

Stare miasto z ostrosłupem © gavek

Szopka dość nietypowa, nowoczesna © gavek

Trzecia Waza - Zygmunt :) © gavek

Widok z rynku na Starym Mieście na Stadion Narodowy z mostem Świętokrzyskim © gavek