avatar Ten blog rowerowy prowadzi gavek z miasteczka Łódź. Mam przejechane z BikeStats 30242.18 kilometrów w tym 90.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.42 km/h i jest mi z tym dobrze.

2016: button stats bikestats.pl 2015: Było ok. 25 tys. km button stats bikestats.pl 2014: Było ponad 20 tys. km button stats bikestats.pl 2013: Było ok. 20 tys. km button stats bikestats.pl 2012: button stats bikestats.pl 2011: button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy gavek.bikestats.pl
Rower:

Cel - Zakopane. Dzień 1/2.

Sobota, 19 maja 2012 · dodano: 21.05.2012 | Komentarze 1

Pomysł wyjazdu zjawił się w głowie tak po prostu. Parę pytań. To co jedziemy? Obliczanie trasy. Miało być 370-380km... Wyszło sporo więcej. Zebraliśmy się i wyjechaliśmy.
Planowaliśmy wyjazd mieliśmy zacząć o 4:00, lecz wyjechaliśmy ok. 5:35. Już od samego początku wiedzieliśmy, że warunki nie będą "najlepsze". Mowa o wietrze oczywiście. Zakładamy, że przed północą dotrzemy do Zakopanego. W Bełchatowie mylimy wyjazd i zamiast na Radomsko jedziemy w kierunku na Wrocław. Na odpowiedni kierunek drogi naprowadził nas zatrzymany ruch na szosie spowodowany wypadniem Tira z osobówką...Zawraciliśmy i pojechaliśmy na Radomsko. w Radomsku mieliśmy niespełna 160km. Później bacznie kontolowaliśmy na bieżąco mapę, aby nie wpakować się gdzieś znowu. Wkrótce później zaczęły się już podjazdy i zjazdy Jury.
Przed 21 byliśmy ok. 35km przed Wadowicami. Zrobilismy tam najdłuższy postój, bo chyba ok. godziny. Pogadaliśmy z jakimś rowerzystą i załatwiliśmy spanie w Wadowicach. O 23:30 zakończyliśmy jazdę i rozlokowaliśmy się na ul. Sadowej 20 ;)

Fotorelacja nastąpi... (stay be tuned.) ;)