avatar Ten blog rowerowy prowadzi gavek z miasteczka Łódź. Mam przejechane z BikeStats 30242.18 kilometrów w tym 90.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.42 km/h i jest mi z tym dobrze.

2016: button stats bikestats.pl 2015: Było ok. 25 tys. km button stats bikestats.pl 2014: Było ponad 20 tys. km button stats bikestats.pl 2013: Było ok. 20 tys. km button stats bikestats.pl 2012: button stats bikestats.pl 2011: button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy gavek.bikestats.pl

Do Augustowa

Czwartek, 19 lipca 2012 · dodano: 22.07.2012 | Komentarze 0

Chodził mi po głowie wyjazd ~60km w jedną stronę. Rozmyślałem jeszcze nad Białymstokiem. Wybór padł na Augustów.
Po poprzednich dniach fatalnych pogodowo wreszcie jakaś fajniejsza wycieczka.

Wyjechałem o 11.50 a dwie godz. później byłem już w centrum Augustowa. Najpierw jechałem bardzo malowniczą i pustą przygraniczną drogą. Później to już długa prosta do Augustowa i ciekawostka. Tablica "Augustów" zaczyna się w lesie ładnych kilka km przed faktycznym wjazdem do miejscowości. Na drodze początkowo miałem boczny wiatr i avs.29,8 mimo asfaltu momentami kiepskiego. Później po zmianie kierunku jazdy miałem fatalny wiatr boczny, próbowałem się nie poddawać. Posiedziałem troszkę, kupiłem parę rzeczy i w drogę! Miałem nadzieję na wiatr pomagający. Niestety zwów to samo. Mocna setka, dodatkowo wcale nie taka zupełnie płaska, kilka podjazdów na rubieży wzgórz sokólskich też było.
Grunt,że trafiłem z pogodą. W Augustowie, jak się dowiedziałem od iluś dni nie było pogody. A ja miałem słońce, a chwilę po przyjeździe do domu - ulewa. Jak zazwyczaj ostatnimi dniami.