avatar Ten blog rowerowy prowadzi gavek z miasteczka Łódź. Mam przejechane z BikeStats 30242.18 kilometrów w tym 90.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.42 km/h i jest mi z tym dobrze.

2016: button stats bikestats.pl 2015: Było ok. 25 tys. km button stats bikestats.pl 2014: Było ponad 20 tys. km button stats bikestats.pl 2013: Było ok. 20 tys. km button stats bikestats.pl 2012: button stats bikestats.pl 2011: button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy gavek.bikestats.pl

Do Białego. Białegostoku, okrężną drogą ;)

Poniedziałek, 23 lipca 2012 · dodano: 26.07.2012 | Komentarze 0

Ochota by się przejechać do Białegostoku chodziła mi już po głowie od kilku dobrych dni. Wyjechałem grubo po dziewiatej rano. Przez ok. 10 km jechałem z kims z Warszawy, jechal do Sokółki z samej pòłnocy ściany wschodniej --- Wiżajn by dojechac do Przemysla w ~ tydzien.

Trasa:
Nowy Dwor- Siderka - Sidra- Sokółka- Kamionka Stara - Wierzchlesie - Supraśl - Bialystok - Fasty - Knyszyn - Korycin - Janów - Trzcianka - Chwaszczewo - Jałówka - Sidra - Siderka - Nowy Dwór

Pokrecilem się po bardzo ładnyn centrum, lecz nim na bie zajechalem zadziwila mnie ścieżka rowerowa aż od Supraśla do Bialegostoku. Wszystko byloby cudnie, ale zawsze są jakies braki i scieżka się urywała. Po wjeździe juz do miadta zadziwila mnie sciezka rowerowa. Dwupasmowa z PRAWDZIWEGO ASFALTU. Malo tego dwupasmowa, oznakowana i przedzielona scianą wygluszajaca od samochodow. Ach! Kręcąc się szukałem baru/ restaracji chińskiej
. W końcu się udało.

Z Bialegostoku mialem wyjechac droga na Warszawe, ale cos pomylilem i wyjechalem drogą na Ełk i dojechalem do Knyszyna. W planie mialem pojechac do Choroszczy i potem na Tykocin i do Knyszyna. Okazalo się, droga ta jest w totalnym remoncie co oszczędziło mi tych "udogodnień drogowych" i spisało 200 km na manowce.

Wypad wyszedł dobry, 200 sie nie udalo "dojechać". Trudno! Następnym razem!